niedziela, 30 sierpnia 2015

Droga do domu Pana Kembella ;)

Siemanko! :) 

Dzisiaj miałam zadanie u Helgi, że Pan Kembell ich oszukał z domem w Głuchych Lasach, miałam poszukać wskazówek i znalazłam wizytówkę (?), pojechałam więc do Helgi i wszystko im powiedziałam, więc Helga kazała mi odszukać ten jego dom. 
Przyznam się że długo szukałam ten domek :P pomyślałam że ktoś z Was też będzie go szukać, więc w tym poście napiszę jak go znaleźć :) 

  1. Pojedź przez most tak jak do Jodłowego Gaju.
 
2. Jedź cały czas Szlakiem Ognia.

 

3. Pod koniec Szlaku Ognia zauważycie żółtą koparkę.

 
4. Trzeba skręcić w lewo, w taką wąską ulice i dojedziemy do reklamy Pana Kembella "Zaufaj Mi".

XDDD
5. Pojedź obok reklamy w prawo, cały czas prosto i będziesz na miejscu :)

     Dowiedziałam się że ta dziwna rodzina Helgi to są... szpiedzy XDD

    Tak... oni to szpiedzy XDD *sorki za jakość*
    Mam nadzieje że ta instrukcja komuś pomogła :) 
     
     ~ Blanka :*


    6 komentarzy:

    1. DZIĘKI TOBIE UDAŁO MI SIĘ DOTRZEĆ . DZIĘKI BARDZO 😘 INACZEJ BYM DŁUGO SZUKAŁA

      OdpowiedzUsuń
    2. A gdzie znalazłaś tą wskazówkę?

      OdpowiedzUsuń
    3. to zadanie jest takie łatwe ,a wy pomocy szukacie ._.

      OdpowiedzUsuń
    4. A wiesz może, jakie zadanko odblokowywuje to zadanko z odzyskaniem domu?

      OdpowiedzUsuń
    5. Bardzo dziękuje pomogło mi :D

      OdpowiedzUsuń