piątek, 28 sierpnia 2015

Odblokowanie DUD + nowe konie

Siemson! :D

Ostatnio nie dodawałam postów ponieważ internet odmawiał mi posłuszeństwa ;-; raz działał, a raz nie, więc w te chwile które działał wykorzystywałam na garnie w Star Stable c: I właśnie przez te dni odblokowałam DUD czyli Dolinę Ukrytych Dinozaurów! <3 

Czeekamy aż się odblokuje iiii...
Jeeej, DUD jest dla mnie otwarte :)
I wchodzimy 8D
Weszłam i ujrzałam starą windę którą później musiałam naprawiać ;3



Gdy ją naprawiłam znów wjechałam na górę, a potem znów na dół :P

Jedziemy pełni wrażeń! :))
Gdy już zjechaliśmy windą, musiałam udać się do Elizabeth która stała niedaleko nas, okazało się że przejście dalej jest zablokowane przez śnieg i lód! ;o Musiałam coś z tym zrobić, i swoją magiczną mocą pokonałam śnieg i lód 8)

Z różdżką :DD
Odblokowałam drogę i pogalopowałam do obozowiska Nicka Stonegrounda. Porobiłam u niego zadania i tyle :) dodam jeszcze że DUD wygląda jeszcze lepiej bez tej mgły, zrobiłam poradnik jak ją można usunąć, wystarczy kliknąć: tutaj

Pewnie niektóre osoby zauważyły że powyżej na nie których zdjęciach znajdują się 2 nie znane Wam konie, hmm? 
Przedstawie więc Wam je teraz c: a do zakładki pt. "Konie" dodam wkrótce. 

Zacznijmy od Silver Star, jest to koń czystej krwi arabskiej, najbardziej mi się spodobał z pośród wszystkich arabków, kupiłam go dlatego że zawsze chciałam mieć arabka i od razu się w nim zakochałam <33

Czyż nie jest piękny w tym czerwonym komplecie? ;3
2 koń, a raczej klacz ( :P )  to Winter Queen, jej rasa to koń północno-szwedzki, już dawno chciałam mieć szweda ale nie było okazji, gdy otworzyłam DUD ta okazja się nadarzyła, a mianowicie dlatego że szwedy tolerują zimno i mogą normalnie poruszać się po DUD :D

Bardzo ładniej jej w niebieskim, czyż nie? ;*
Ostatnim koniem którego kupiłam jest Wild Tornado, najnowszy Morgan, urzekł mnie swoją odmianą na pysku *.*

Ślicznyyy *.* :O
~ Blanka :)

2 komentarze: